Unoma Action Board
- presenterer alle viktige data om prosjektet
Et effektivt verktøy for prosjektstyring
En viktig funksjon i Unoma Action Board er prosjektverktøyet, hvor blant annet kalkyler, tilbud, dokumenthotell, framdriftsplan, endringsavtaler, timeforbruk og avvik presenteres i en og samme flate.
Prosjektverktøyet er skybasert, slik at du alltid har det tilgjengelig der du trenger det. I innlogget modus har du tilgang til alle forhold som berører prosjektene virksomheten er involvert i. Rollebasert innlogging gjør at eksempelvis prosjektledere og daglig leder eksponeres for ulik informasjon.
Mer effektiv prosjektledelse
Prosjektledere får en bedre og mer effektiv oversikt over både enkeltprosjekter og de samlede prosjektene de har ansvar for. I verktøyet framkommer f.eks. alle de viktigste elementene som inngår i et prosjekt, som timeforbruk og timekostnad, vareforbruk samt inn- og utlogging av personell på byggeplassen.
Prosjekt dashbordet tilpasses virksomheten og brukerens behov.
Endringer og tilvalg
Det kan være krevende å holde oversikt over alle de endringer som kan oppstå i et prosjekt. En god håndtering av alle former for endringer viser at virksomheten opptrer profesjonelt, og ikke minst at en evner å ta med seg alle de økonomiske konsekvensene som endringer innebærer. Det kan være svært lønnsomt for virksomheten.
Innsikt for deg som leder
Som daglig leder har du behov for annen informasjon enn en prosjektleder. I ditt grensesnitt ligger for eksempel tilgang til informasjon fra tilbudsfase til prosjektet er ferdigstilt og sluttført. Der prosjektleder har detaljoversikt over sine prosjekter, har du som daglig leder i tillegg tilgang til den samlede oversikten over alle aktuelle prosjekter. Dersom en prosjektleder registrerer et avvik på et prosjekt, blir dette synlig i systemet. Der økonomiske forhold relatert til et prosjekt trenger godkjenning, kan all korrespondanse om dette foregå inne i Unoma Action Board, uten ekstra inn- og utlogging.
Et godt levert prosjekt et starten på det neste...
Dine kunder er kritiske, og analyserer og vurderer alt hva virksomheten og eventuelle underleverandører leverer.
Unoma Action Board øker sannsynligheten for et godt gjennomført prosjekt, samtidig som det kan legges inn en oppfølging av kunden i ettertid slik at en får en tilbakemelding fra kunden på hva en er fornøyd med og hva som eventuelt er avvik som må rettes opp i.